Pracovní postup e-mailu

Pracovní postup e-mailu

Pomocí e-mailových pracovních postupů můžete své zákazníky automaticky informovat o svých galeriích. Dejte jim vědět, když je galerie online, když přidali obrázky do seznamu přání, ale ještě si je neobjednali, nebo když se blíží datum ukončení galerie. Udržujte své zákazníky v obraze a připomínejte jim e-mailem, aby nezapomněli na své oblíbené snímky - aby využili příležitosti a zakoupili si vaše fotografie.

Použijte šablonu pro práci s e-maily

Nabídka pracovního postupu e-mailu

Chcete-li vytvořit nový pracovní postup e-mailu, otevřete v prodejním panelu pracovní postup e-mailu. K dispozici je šablona, kterou můžete použít. Po kliknutí na ni se zobrazí e-maily v rámci tohoto pracovního postupu.

Šablona pracovního postupu

Chcete-li vytvořit nový pracovní postup s použitím této šablony, klikněte na tlačítko Duplikovat v pravém sloupci. Duplikátu pak musíte dát nový název a kliknout na tlačítko Pokračovat. Kopie šablony včetně e-mailů se poté zobrazí v nabídce E-mailový pracovní postup, kde ji můžete upravit podle svých potřeb.

Vytvoření e-mailového pracovního postupu

Chcete-li vytvořit nový pracovní postup, klikněte na tlačítko Přidat v nabídce E-mailový pracovní postup a zadejte Název nového e-mailového pracovního postupu , který bude viditelný pouze pro vás. Po dokončení klepněte na tlačítko Pokračovat. Zobrazí se nová prázdná nabídka E-mailový pracovní postup. Ve sloupci vpravo se zobrazují informace o datu posledního uložení a funkce, jako je Odstranit a Přejmenovat.

Prázdný pracovní postup e-mailu

Vytvoření e-mailu uvnitř pracovního postupu

Po vstupu do e-mailového pracovního postupu klikněte na tlačítko Přidat a vytvořte a nakonfigurujte e-mail.

Spouštěcí mechanismus: Zvolte, jaká událost spustí e-mail. Možnosti jsou následující:

  • Přidáno do seznamu přání: E-mail bude odeslán na základě nakonfigurovaných pravidel, když klient přidá obrázky do svého seznamu přání.
  • Datum focení: E-maily se odešlou podle data focení a nastavených pravidel a dnů.
  • Datum zahájení prodeje: E-maily jsou odesílány na základě data zahájení prodeje galerie.
  • Datum ukončení prodeje: E-maily budou odeslány na základě data ukončení prodeje galerie.
  • Po registraci: E-mail bude odeslán ihned po registraci zákazníka. (záleží na tom, jak to nakonfigurujete).
  • Po objednávce: E-maily budou spuštěny po zadání objednávky podle nastaveného pravidla a dnů.
  • Přidání produktu do nákupního košíku: E-maily budou spuštěny při přidání produktu do nákupního košíku podle nastavených pravidel a dnů.
  • Platnost akce končí: E-mail bude odeslán na základě data vypršení platnosti propagační akce.

Pravidlo: V případě, že se jedná o akci, která se uskutečnila v rámci akce, je možné nastavit, zda se jedná o akci, která se uskutečnila v rámci akce: Rozhodněte, kdy se má e-mail odeslat v závislosti na spouštěči. Můžete si vybrat z možností Okamžitě, Dny před nebo Dny po.
Dny: Vyberte možnost Dny, kdy se akce uskuteční, nebo Dny, kdy se akce uskuteční: Určete počet dní, po které bude pravidlo platit. Například pokud je spouštěčem Zahájení prodeje, pravidlem je Dny po a zadáte 3 dny, e-mail bude odeslán 3 dny po zahájení prodeje.
Čas odeslání: Zadejte čas odeslání: Zadejte čas odeslání e-mailu.

Příjemce filtru: Zde si můžete vybrat mezi:

  • All, chcete-li e-mail odeslat všem zákazníkům bez ohledu na jejich objednávku.
  • Objednáno pro odeslání e-mailu pouze zákazníkům, kteří si objednali.
  • Neobjednáno pro zaslání e-mailu zákazníkům, kteří ještě neudělali objednávku.

Předmět: Zadejte předmět e-mailu.
Zpráva: Zadejte, zda jste odeslali objednávku, nebo zda jste ji odeslali: Vytvořte tělo e-mailu. Můžete si přizpůsobit styl textu, přidat odstavce, odkazy a obrázky podle potřeby.
Odeslat zkušební e-mail: Před finalizací odešlete testovací e-mail, abyste zkontrolovali vzhled a provedli případné úpravy a zajistili, že výsledek splní vaše očekávání.
Ukázka pracovního postupu e-mailu

Po konfiguraci klikněte na tlačítko Uložit. Váš nový e-mail se zobrazí v nabídce vytvořeného e-mailového pracovního postupu a pro rychlý přehled zobrazí hlavní pravidla. Můžete přidat tolik e-mailů, kolik potřebujete.

Školní e-mailový pracovní postup

Pokud potřebujete v e-mailu provést změny, kliknutím na ikonu klíče otevřete nabídku Upravit e-mail. Odtud můžete e-mail také odstranit kliknutím na tlačítko koše v pravém horním rohu.

Použití pracovního postupu e-mailu

Chcete-li aktivovat e-mailový workflow v galerii nebo galerii QR, přejděte do nabídky Galerie a otevřete Nastavení galerie požadované galerie.

Nastavení galerie

V Nastavení galerie vyhledejte a vyberte preferovaný pracovní postup v poli Pracovní postup e-mailu. Kliknutím na tlačítko Uložit uložte změny. Po nastavení budou klienti, kteří se zaregistrují do vaší galerie, automaticky dostávat šablonu e-mailu ze zvoleného pracovního postupu.

Přidání e-mailů do aktivního pracovního postupu

Do aktivního pracovního postupu můžete přidávat e-maily. Tyto e-maily však nebudou odeslány zpětně. Budou použity pouze pro budoucí události. Pokud je například galerie stále online 10 dní a vy nastavíte odeslání e-mailu 7 dní před ukončením prodeje, bude odeslán podle plánu, pokud bude vytvořen před uplynutím 7 dní. Pokud však e-mail přidáte 5 dní před koncem prodeje, nebude odeslán.

Registrace nových uživatelů po zahájení pracovního postupu

Pokud je e-mailový pracovní postup aktivní a nový zákazník se zaregistruje do galerie, bude dostávat e-maily až od tohoto okamžiku. E-maily se zpětnou platností nebudou odesílány. Například pokud byla galerie online a zákazník se zaregistruje po spuštění pracovního postupu, nebude dostávat oznámení o minulých událostech, například o tom, kdy byly zveřejněny obrázky. Pokud však pracovní postup zahrnuje e-mail, který má být odeslán 7 dní před ukončením prodeje, a zákazník se zaregistruje před touto sedmidenní hranicí, obdrží tento e-mail podle plánu.

 

Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím:

Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím: