Řešení problémů na portálu Saal Photo Portal

Řešení problémů na portálu Saal Photo Portal

Občas se mohou vyskytnout problémy s portálem Photo Portal nebo se zobrazí chybové hlášení. Pro takové případy jsme vytvořili průvodce řešením problémů krok za krokem, který vám pomůže pokusit se problém vyřešit. Tyto pokyny vás provedou procesem identifikace možných potíží a nalezením vhodných řešení.

Nebyl odeslán registrační e-mail galerie

Zkontrolujte historii e-mailů, zda byl e-mail odeslán správně. Zde si můžete prohlédnout všechny e-maily, které byly odeslány vašim zákazníkům pomocí e-mailového workflow.
Pokud je e-mail uveden v historii e-mailů, zkontrolujte prosím následující body u svého koncového zákazníka:

  • Spamový filtr: E-mailové zprávy mohou být blokovány nebo označeny jako spam filtry na poštovních serverech odesílatele nebo příjemce. Je třeba zkontrolovat, zda e-mail neskončil ve spamovém filtru.
  • Nedoručitelné e-maily: E-maily se mohou vrátit, pokud je adresa příjemce nesprávná, jeho poštovní schránka je plná nebo jeho poštovní server nepřijímá zprávy. Zkontrolujte, zda je e-mailová adresa správná.

Pokud se e-mail objeví v historii a zkontrolovali jste výše uvedené body, ale e-mail nebyl přijat, obraťte se na zákaznickou podporu.

Stále máte problémy?

Pokud se i nadále setkáváte s problémy, jsme zde, abychom vám pomohli. Obraťte se na náš tým péče o zákazníky a uveďte následující informace:

  • Popište kroky, které vedly k zobrazení chybové zprávy. To nám pomůže pochopit souvislosti problému.
  • Pošlete nám snímek obrazovky, na kterém je problém zachycen.

Poskytnete-li tyto informace našemu týmu zákaznické podpory pomocí uvedeného formuláře, budeme moci problém lépe prošetřit a poskytnout vám potřebnou pomoc.

 

Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím:

Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím: