Správa uživatelů

Správa uživatelů

Tato funkce je k dispozici pouze v systému Saal Prio Max.
Můžete udělit jinému uživateli přístup do určitých oblastí svého účtu, abyste mohli oba pracovat na stejných foceních nebo projektech. Můžete definovat roli pozvánky a rozhodnout, zda do jednotlivých sekcí udělíte práva k úpravám nebo pouze k prohlížení.

Nabídka správy uživatelů

Pozvat uživatele

Chcete-li pozvat uživatele na svůj účet, klikněte na Správa uživatelů na panelu Prodej. V této nabídce se zobrazí všichni uživatelé pozvaní k vašemu účtu a jejich stav. Chcete-li přidat nového uživatele, klikněte na tlačítko Pozvat uživatele. Zobrazí se nabídka pro zadání uživatele a jeho role pro jednotlivé položky. Do pole Uživatelské jméno zadejte e-mailovou adresu osoby, které chcete udělit přístup k účtu. Pod položkou Uživatelské role naleznete jednotlivé položky pro přesné určení práv, která mají být přizvanému uživateli udělena. Nezapomeňte, že tato nastavení můžete kdykoli změnit. Budete si moci vybrat:

  • Žádný přístup. Zabrání pozvanému uživateli v přístupu k dané položce; žádné možnosti prohlížení ani úprav.
  • Pouze zobrazení. Umožňuje pozvanému uživateli prohlížet zadanou položku, ale nelze provádět žádné akce.
  • Lze upravovat. Umožňuje pozvanému uživateli upravovat zadanou položku se stejnými oprávněními jako vy.

Nabídka Nový uživatel

Položky, pro které můžete spravovat oprávnění, jsou následující:

  • Galerie. Správa oprávnění a přístupu pro všechny vaše galerie zobrazené v nabídce Galerie.
  • Projekty. Správa oprávnění a přístupu ke všem vašim projektům zobrazeným v nabídce Projects (Projekty).
  • Fotografie pracovních míst. Správa práv a přístupů pro všechny úlohy Photo Jobs, včetně uživatelů, účastníků, galerií a zakázek v nich zadaných.
  • Ceníky a sady produktů. Správa práv a přístupu k ceníkům a sadám produktů.
  • Poukazy. Správa práv a přístupu k nabídce Poukázky .
  • Správa objednávek. Správa práv a přístupu k objednávkám zadaným na vašem účtu, které se zobrazují v nabídce Správa objednávek. Upozorňujeme, že pokud je toto nastavení povoleno, informace o tržbách se nezobrazují.
  • Pracovní postup e-mailu. Spravujte práva a přístup ke všem svým e-mailovým pracovním postupům.
  • šablony e-mailu. Správa práv a přístupu ke všem vašim e-mailovým šablonám.
  • Zobrazit příjmy. Umožňuje rozhodnout, zda se u povolených položek zobrazí pozvanému uživateli vaše příjmy. Všimněte si, že v tomto poli není možné vybrat Lze upravovat.

Po nastavení práv klikněte na tlačítko Uživatelské role. Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslána pozvánka obsahující odkaz pro přijetí přístupu k účtu v rámci nastavené konfigurace.

Pozvaný uživatel

Pozvaný uživatel obdrží e-mail s odkazem pro přístup k vašemu účtu v rámci nastavených rolí. Po kliknutí na odkaz se otevře pozvánka, která uživateli umožní pozvání přijmout nebo odmítnout. Po přijetí si pozvaný uživatel může vybrat, zda se chce přihlásit ke svému vlastnímu účtu, nebo k účtu, ke kterému byl pozván. Pokud je vybrán účet pozvánky, bude mít pozvaný uživatel přístup k vašemu účtu podle nastavené konfigurace.

Host

Pro přepnutí účtu musí host kliknout na tlačítko Switch account (Přepnout účet) v pravém horním rohu. pokaždé, když se pozvaný uživatel odhlásí a znovu přihlásí, bude vyzván k výběru účtu, který chce otevřít.

Úprava a odebrání přístupu

Kdykoli můžete upravit oprávnění pro jakoukoli roli nebo odebrat přístup uživatele k účtu. V nabídce Správa uživatelů klikněte na ikonu klíče pro uživatele. Otevře se nabídka Oprávnění k rolím vybraného uživatele, kde je můžete podle potřeby změnit. Nezapomeňte kliknout na Uložit, abyste změny uložili.

Pozvaný uživatel

Chcete-li pozvaného uživatele z účtu odstranit a zamezit mu přístup, klikněte na tlačítko Odstranit v pravém sloupci.

 

Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím:

Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím: