I přes naši maximální snahu se výrobním a barevným odchylkám nelze vyhnout. Odchylky se vyskytují v každé výrobě a představují přípustnou vadu, která vzniká v důsledku výrobního procesu.
S výrobou souvisejícím drobným barevným odchylkám mezi různými materiály a zakázkami bohužel nelze zcela zabránit. Je to způsobeno použitím různých materiálů (fotoobrazy, plakáty, oznámení a přání, fotoknihy, tisk fotografií atd.) a různými výrobními postupy. Všechny materiály se liší svými vlastnostmi, jako je bělost materiálu nebo povrchu, a liší se i výrobní metody, stroje a barvy. Proto nelze srovnávat barevné výsledky fotoobrazu a jednotlivé fotografie.
Pokud chcete svou objednávku reklamovat (například výrobek vypadá jinak než váš projekt, nejste spokojeni s barvami, výrobek je poškozený a podobně), můžete svou objednávku otevřít zadáním e-mailové adresy a čísla objednávky. Upozorňujeme, že reklamaci není možné podat telefonicky.
Po otevření objednávky můžete kliknout na tlačítko Akce, které vám nabídne řadu možností. Zde naleznete možnost podat reklamaci. Po kliknutí na ni se zobrazí okno s formulářem, který můžete vyplnit.
Nejprve je třeba zadat, zda se reklamace týká celé objednávky, nebo jen některých položek.
Dále musíte vybrat, zda se stížnost týká kvality výrobku nebo dopravy a doručení.
V případě kvality výrobku musíte vybrat, zda je důvodem reklamace barevnost, nepřesná reprodukce obrázku nebo poškozený výrobek.
V případě dopravy/doručení je třeba vybrat, zda je důvodem poškozený výrobek nebo doručení, nebo zda výrobek ještě nebyl doručen.
Jakmile se rozhodnete, budete požádáni o příslušné údaje a fotografie. Po vyplnění všech polí klikněte na tlačítko Odeslat. Následně vše prošetříme a co nejdříve vás budeme kontaktovat.
Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím:
Vaše nastavení jazyka neodpovídá jazyku těchto webových stránek. Zvolte prosím: